RSS

SEBZELİ HAMSİ TAVA

27 Dec
SEBZELİ HAMSİ TAVA

Malzemeler:
  • yarım kilo tuzlanmış hamsi 
  • 1 bağ pazı
  • 2 adet kuru soğan
  • 3 adet ince yeşil biber
  • 2 adet iri domates
  • 2 adet patates
  • 3-4 adet yeşil soğan
  • 1 su bardağı mısır unu
Yapılışı:
pazı ayıklanır ince doğranır az tuz katılarak ovulur ve suyu çıkarılarak süzülür domatesin kabukları soyulur ince doğranır ,patates,biber,yeşil soğanda ince doğranır ayıklanmış hamsi az tuz ve mısır unu ile birlikte iyice karıştırılır yapışmaz tavaya az sıvı yağ konur karışım tavaya yayılır iki tarafı yanmadan pişirilir tavaya göre karışım fazla ise iki seferde pişirilir.
 
3 Comments

Posted by on December 27, 2010 in Etli yemekler

 

3 responses to “SEBZELİ HAMSİ TAVA

  1. Eda

    December 28, 2010 at 10:07 pm

    Patatesi rendelesek olur mu?

     
  2. ÇOK NEFİS TATLAR

    December 29, 2010 at 9:19 am

    ben zaten rendelemiştim ama yazmadım bütün sebzeleri doğra diye yadım kısa kestim yani🙂

     
  3. Eda

    January 5, 2011 at 10:39 pm

    Sen ugrasma diye bizi ugrastiyosun yani :)))) Allah'tan uyanigin tekiyim yani :))

     

Leave a Reply

 
